Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Článek o ničem, jen 11 příspěvků do diskuse, přesto první v žebříčku. Podivné. Že by na to stačil ten "chytlavý" nadpis?

0 0
možnosti

Tak děkuji alespoň za ten příspěvek do diskuse:-)

0 0
možnosti
OP

Kočičí útulky jsou plné koček, ale nikoho nenapadá, že by se měly vypustit na pole a do zahrad, aby uplatnily své pudy. Před asi 5-6 lety jsem také měla zahradu provrtanou myšími dírami, neb zřejmě zahynuly všechny kočky v okolí. T.č. mi tu hospodaří 3 a vše je O.K. - na jeden ar, jedna myší díra

1 0
možnosti
JP

mne prestalo bavit kocky vecne pochovavat, tak uz nemam zadnou a ani zadnou nechci, tak jsem za odmenu uz likvidoval dve mysi zabydlene v kuchyni...

0 0
možnosti
Foto

R50a78d18e28k 10H16a66m12p26l

27. 1. 2020 20:11

Čekal jsem blog o něčem jiném, ale taky dobrý :-P

1 0
možnosti
JP

taky jsem cekal bobry

0 0
možnosti
TF

Přiznám se, že jsem se prvoplánově chytil na ten titulek... Ale jsem rád, moc jsem se pobavil. Díky!:-)

7 0
možnosti
JN

Pod pojmem chlupatý klín si představuji....něco jiného.

1 0
možnosti

fantazii se meze nekladou :-)

0 0
možnosti

Lesby musí mít z vašeho titulku radost.;-D

2 0
možnosti
PM

Na hraboše by mohlo platit to samé, jako na myši: Ohraďte důkladně zahrádku a zažeňte všechny kočky, kuny a podobné škodlivé tvory, aby se tam cítili bezpečně, vytvořte jim příjemné prostředí, nainstalujte jim tam různé kolotoče, houpačky a jinou zábavu a hlavně se postarejte o pravidelný přísun vybrané potravy. Rovněž pravidelně odklízejte exkrementy a jiné nečistoty. Jo, a taky je oočkujte oproti nemocem, samozřejmě. Oni následně zdegenerují a vymřou a budete mít po starostech.

0 0
možnosti
RP

Na hraboše na zahradě vysaďte a udělejte na rozloze větších pár metrů čtverečních hustší a vyšší křoví. Nastěhujou se vám tam, pokud máte v dosahu někde les či křoví myšice, které na hraboše působí konkurenčně.

Jsou to takové větší myši, často světlejší žluté srsti a s černým páskem přes hřbet a jsou spíš hmyzožravé a masožravé než bylinožravé. Umí lézt po tom křoví, kde sbírají hmyz a pokud mají málo hmyzu, nepohrdnou i masitou stravou, nějakým hrabošem nebo i slabším příslušníkem svého druhu. A jelikož jsou větší a potravu neshánějí pod zemí, ale nad zemí, je jejich počet, na rozdíl od hrabošů, dobře redukovatelný místními predátory. Zdivočelými kočkami, u lesa kunami a pokud nemáte plot i liškami a blízko velkého města i městskými kunami a liškami.

Jen nesmíte mít potom otevřená okna bez drátěné síťky, protože opravdu umí dobře šplhat a na zahradě se vám mohou objevit klíšťata. Ty zase umí omezovat drůbež.

3 0
možnosti

děkuji za doporučení, zkusím některá aplikovat

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS